Dil Seçimi
 
Satış Sonrası Hizmetler
 
Satış Sonrası Hizmetler – Yatırımınızı Korur

DAS Satış Sonrası Hizmetler, bir Vincin/Ekipmanın teslimi, yüklenmesi ve faaliyete başlamasını takip eden süreçte uzun süre boyunca müşteri desteğinde süreklilik sağlamayı hedeflemektedir. Fabrika eğitimli mühendislerimiz ve teknisyenlerimiz ile eski ve yeni müşterilerimizin kurumsal gereksinimlerini karşılayabilmek amacıyla DÜNYA ÇAPINDA geniş kapsamlı bir satış sonrası destek servisi sunuyoruz.

Yedek Parça

Tamamı orijinal yedek parçalarımız sayesinde, optimum parça performansını yakalayabilmekteyiz. Ayrıca, operasyonların aksamaya uğramadan süratle yürütülebilmesi için gerekli olduğu durumlarda, “Crane Down” siparişlerimiz ile stokta olmayan yedek parçaları da süratle tedarik etmekteyiz.

Müşterilerin kendi yedek parça stok depolarını kurmaları durumunda, servis mühendislerimiz teknik destek verip ve tavsiye edilen parçalar konusunda destek sunabilmektedir.

İnceleme ve Denetleme (CARE) Uygulamaları

Programlı servis ziyaretleri; mekanik, güvenlik ve olası problemlerin değerli üretim/inşaat zamanlarında kayıp yaşanmadan önce tanımlanması anlamına gelmektedir. Vinçler üzerine hazırlanan tam kapsamlı rapor, acil ve uzun vadeli bakım gereksinimlerini ortaya çıkaracak sistematik sağlık kontrollerinin yanı sıra; olası risklerle ilgili tavsiyeler, mevcut iyileştirmeler ve yedek parça depo listesini de içermektedir.

Programlı Bakım Kontratları

Sunduğumuz bakım kontratları, 40 saatten 5.000 saate kadar uzanan geniş bir kapsama sahiptir.

Bakım anlaşmasına sahip olmanın avantajları:

  • Personel maliyetlerini azaltıp işe odaklanmasını sağlar
  • Bakım maliyetleri önceden bilinir.
  • Bakım anlaşması tek tek yapılan bakımlardan daha ekonomiktir.
  • Orijinal yedek parça kullanılır.
  • Makinanın ömrü uzar, ikinci el değeri yükselir.
  • Hatalı ve yanlış bakım yüzünden garantiniz olumsuz etkilenmez

Acil Arıza İkmali ve Tamiratları
Servis bölümümüz, vinçlerinizi çalışır hale getirilmesi konusunda size yardımcı olabilecek saha servis mühendislerimizle hızlı bir şekilde irtibata geçebilmektedir. Bunun yanında, servis mühendislerimizden birinin sahanızı ziyaret etmesini sağlayabilmekteyiz. Sorununuz ne olursa olsun, makinenizin aksaklık süresini ve üretim kaybınızı en aza indirgemek amacıyla içinde bulunduğunuz acil duruma derhal müdahale etmekteyiz.
Eğitim
Müşterilerimizin vinçlerinin bakım ve süreç zamanlarını anlamalarında destek olmak adına, müşterilerimize tam eğitim sağlamaktayız.

İlk Çalıştırma ve Operatör Eğitim Hizmeti

Yeni satın almış olduğunuz vincinizin ilk çalıştırma ve operatör eğitim hizmeti siz değerli müşterimiz dünyanın neresinde olursanız olun, şantiyenizde fabrika eğitimli mühendis ve teknisyenlerimizle verilmektedir.
Yukarıdaki hizmetlerin yanı sıra Dünya çapında sunmuş olduğumuz diğer hizmetler ise;

  • Montaj ve İşletmeye Alma
  • Garanti Tamiratları
  • Komple Revizyon hizmetleri

Hizmetlerimiz TEREX Vinçleri ve TEREX’in efsane markaları olan Demag, Bendini, PPM, Waverly products, American crane, Lorraine, Koehring, P&H için geçerlidir.

  Satış Sonrası Hizmetler

Orcun Urcan Sorumluluklar
Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Satış sonrası ekibi lideri.
Satış sonrası tüm hizmetlerin yönetilmesi
Müşteri memnuniyeti.
T (90) 216 548 1340
F (90) 216 548 1345
M (90) 530 391 6359
E orcun.urcan@dasoto.com.tr
  Konuştuğu Diller : TR - İNG

 

 
© Copyright 2015  Das Otomotiv. All rights reserved
 
Web Tasarım Data1